【過去の修了証発行について】
 Notice about re-issuing the course completion report

  1. ログイン後、メインメニューに「新システムでログインしてください」と出ている場合は、新システムへデータ移行済みです。「APRIN eラーニングプログラム(eAPRIN)」へログインし、受講を行ってください。
    If you find a notice “Please log in to APRIN e-learning program (eAPRIN)” on the main menu when you log in here, your institution had completed the data migration to APRIN e-learning program. Please click here and log-in with your username and password.
  2. 本システム(eAPRIN 旧システム)で過去に取得した修了証は、ここからログインすることで確認および再発行が可能です。
    You can re-issue your course completion report which had been issued in the past on eAPRIN Prev. version by logging in from here.

    ※2018年10月1日より、本システム「CITI Japan」は「eAPRIN 旧システム」へ名称を変更いたしました。
     Effective October 1, 2018, We have changed this e-learning program name from “CITI Japan” to “eAPRIN Prev. version”.